maandag 21 februari 2011

Mijn nail-art spulletjes van Essence

Het leek me wel leuk om mijn nail-art spulletjes van essence aan jullie laten zien, zoals je ziet heb ik 2 velletjes nagel stickers, 1 nailart pen en 1 nail-art pakketje met allemaal diamantjes voor op je nagels.

De nail-art pen vind ik heel fijn, je kan er super precies mee werken en dat is prettig! Het nail-art pakketje heb ik 1 keer gebruikt zonder de lijm en dat werkte ook prima! De nagelstickers moet ik nog uitproberen, ik zal daar nog een review overschrijven.

Heb jij wat van de nail-art van essence? en wat vond je ervan?

1 opmerking:

  1. Hahah dankjewel!
    Jullie hebben ook een hele leuke blog!
    Nou, ik heb eigenlijk echt geen idee hoe ik op jullie blog ben gekomen hahah XD
    Veel succes verder met jullie blog!

    BeantwoordenVerwijderen