woensdag 9 februari 2011

Review Etos blusherkwast

Ik heb laatst een afschuwelijk slechte blush kwast gekocht: die van de etos. Ik vind hem écht niet goed, zoals je ziet steken er allemaal haartjes uit. Die haartjes vallen tijdens het opbrengen van de kwast af, met als gevolg dat alle haartjes in je dag-créme blijven zitten. Echt, ik vind het gewoon een slechte kwast. Voot de rest vind ik persoonlijk die vormgeving wel mooi. De kwast is niet superzacht, maat hij prikt ook weer niet. Dus dat is misschien een klein toppuntje...

De plus en de mins:

+ Mooie vormgeving, maar dit is voor iedereen verschillend.

+ - Hij is niet super zacht maar hij prikt niet.

-- De haartjes vallen bij het aanbrengen van blush gewoon uit de kwast.

Conclusie:

Ik zou deze kwast gewoon niet kopen, je kan voor hetzelfde geld denk ik wel iets beters kopen. Als ik jou was zou ik deze niet kopen dus!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten