donderdag 3 februari 2011

Review Hema palette

Dit palette wil ik vandaag reviewen. Ik vind het zelf een van mijn beste kleine pallettes want je kan er hele mooie nude looks mee maken. Hier meer over het palette nummer 02 van de Hema:

Hier zie je het palette als hij open is. Ik heb hem al een paar keer gebruikt, zoals je ziet kruimelt hij een beetje maar de kleur maakt alles goed. Ik vind het echt zulke mooie kleuren!
Zoals je ziet zijn de swatches wat minder maar dat vind ik niet zo erg. Door dat de kleur wat minder intens is, kan je er prima nude-looks mee maken. De witte kleur is trouwens heel mooi als highlighter, en met de rest kan je mooie looks maken... Dit paletjes past qua kleuren trouwens perfect bij de baked eyeshadows van essence. Als je een donkere kleur erbij pakt, kan je de perfecte smookey eye maken!!!

En dan de plus en de mins:

+ Mooie kleuren
+ Mooie verpakking
+ Je kan er veel kanten mee op
+ de witte kleur is supermooi als highlighter!

-  de pigmentatie is niet zo goed.
- de oogschaduw kruimelt een beetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten