woensdag 23 februari 2011

Shoplog 1+1 gratis actie kruidvat:

Hi, zoals jullie denk ik wel weten gingen in het begin van het nieuwe jaar 2 merken van cosmetica eruit bij het kruidvat. Alle producten die eruit gingen kon je voor 1 euro kopen. Daarnaast was er nog een actie: de 1+1 gratis actie! Het was alweer een tijdje geleden dat ik daar wat van had gekocht maar ik wil het toch nog op ons blog zetten. Deze producten had ik geshopt:

Sorry dat de foto een beetje vaag is, maar je kan het denk ik wel zien!
Zoals je ziet heb ik 3 producten gekocht, waarvan 2 uit de 1 euro bakken kwamen.
Ik heb een blauwe, waterproof mascara gekocht van 2be, een zwarte, waterproof mascara van Catrice en als laatste een zwart nagellakje van 2be.
De blauwe mascara en het zwarte lakje had ik samen voor 1 euro!
Heel goedkoop dus, de mascara van Catrice was afgerond volgens mij 4 euro, niet zo heel duur dus.

Van de mascara's komen nog reviews!
Heb jij nog wat gekocht, tijdens de acties van het kruidvat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten