zaterdag 30 april 2011

Lekker veel zon: maar wat te doen met je concealer en/of foundation?

Zoals jullie natuurlijk wel hebben gemerkt, is het zonnetje weer gaan schijnen!
Dit heeft natuurlijk consequenties voor je make-up.
Want je kleur veranderd door de zon, je word bruiner, dikke kans dat de kleur van je concealer en/of foundation niet meer klopt.
En je moet bedenken of je nog wel concealer en/of foundation gaat dragen... want zeg nou zelf, met dit warme weer voelt dat toch niet lekker aan?
Maar er is nog een reden, lees verder...


De tweede reden is namelijk dat je als je foundation en/of concealer draagt je niet bruin word.
En wie wilt er nou niet bruin worden?!
Dus je moet je goed afvragen of je nog wel concealer en foundation wilt dragen.
Ik droeg alleen maar concealer, maar ik ga daar nu ook mee stoppen; ik wil natuurlijk wel bruin worden, en anders vind ik het ook een beetje een apart gezicht als je gezicht heel wit is en je lijf bruin.

En het tweede waar ik tegen aan liep: een paar dagen geleden wilde ik tóch nog even concealer op doen omdat de zon niet scheen en ik enorme wallen had.
Klopt mijn concealer kleur niet meer, dus daar moet je ook mee uitkijken, dat je kleur van je concealer of foundation nog wel klopt.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad!
Wat doe jij met je concealer en/of foundation?
Laat het me weten in de comments!

1 opmerking:

  1. Ik die gewoon foundation en concealer op, omdat ik toch niet bruin word helaas. kijkje op mij site? www.nailpolishtheluxe.tk

    BeantwoordenVerwijderen