vrijdag 1 april 2011

Nailart: dierenprint (originele naam hé)

Ik heb al heel lang geen nail-art meer gedaan, dus ik dacht laatst: laat ik het nog een keertje proberen. Ik heb van het eindresultaat foto's gemaakt en ik vertel in het rest van het artikel welke dingen ik heb gebruikt.
Oké, ik geef toe, dit is een beetje een vage foto, wil je meer foto's zien en de uitleg? lees dan meer!
zoals je ziet is het paars met zwarte strepen.
Dit heb ik ervoor gebruikt:

Het is een lakje 130 (Lucky in Lilak) van Catrice en een lakje Mega col. naipolish 65 van 2be cosmetics.
Eerst heb ik mijn nagel gelakt met het paarsje lakje van Catrice en heb er daarna met een nailartpen van Essence weelderige strepen eroverheen gelakt met het 2be lakje.
Een meisje uit mijn klas zei dat ze het wat weg vond hebben van crackle nailart maar ik vind het meer een soort van dierenprint.

Nou ja, misschien ga je het niet namaken maar dan is het hopelijk nog een beetje inspiratie...

1 opmerking: