zaterdag 26 februari 2011

Review Biodermal dag- en nachtcréme

In de winter en de herfst moet je je huid goed beschermen tegen de kou. Ik heb een gemengde- tot droge huid en daarom moet ik mijn huid goed verzorgen. Ik gebruik hiervoor de Biodermal dag- en nacht-créme:



Dit is de Biodermal créme dan!

Zoals je ziet is de verpakking vrij rustig, wat ik best wel professioneel vind ogen.

Dit belooft hij te doen:
  • Glycerine hydrateert intensief
  • Vitamine B5 ondersteunt de celvernieuwing
  • Allantoïne verzacht en beschermt de huid
  • Diverse oliecomponenten beschermen tegen uitdroging en voeden de huid
  • Bevat geen UV bescherming
Nadat ik hem heb opgedaan is mijn huid heel zacht en niet meer droog.
Ik heb echt het gevoel dat het mijn huid voedt en hydrateerd.
Mijn huid voelt gewoon hartstikke fijn na gebruik!

Op zich is deze créme voor alle huidtypen geschikt.
Dus ik kan hem dan ook iedereen aanraden!!!

Welke dagcréme vind jij fijn? Laat gerust wat achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten