donderdag 24 februari 2011

Shoplog #01


Van de week liep ik de Kruidvat binnen en ik zag dat er op veel producten van Catrice en Essence 50% korting zit. Dit is zo omdat deze producten uit het assortiment gaan. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant leuk, want hierdoor komen er (hopelijk) nieuwe producten! In ieder geval, ik kocht een aantal producten en ik wil graag laten zien wat ik heb gekocht. Kijk maar mee!

Zoals ik al zei, veel producten van Catrice en Essence gaan eruit. Omdat op deze producten 50% korting zit, kocht ik ook alleen van deze merken. Op lang niet alle producten zit korting, maar een gedeelte van het assortiment gaat eruit, daarom zitten op een aantal producten korting. Ik kocht een aantal producten met korting, aangezien het mogelijk is dat deze niet meer in de winkels te vinden zijn. Een aantal ervan zijn ook zonder. Hieronder zie je mijn aankoopjes.

Essence.

♡ 1.  Essence Nail art sticker in 04 Bad Girl
Dit zijn zwarte nail art stickertjes met bloemetjes.
Voor 0,99. - Niet afgeprijst -
♡ 2. Essence Nail art glitter mix in 02 Style it up!
Een rond, dun doosje met daarin zes verschillende nail art glitterfiguurtjes.
Van 2,49 voor 1,25.
♡ 3. Essence multi dimensic XXXL shine nail polish in 58 The one and only
Een lila-achtig, creamy lakje.
Van 1,59 voor 0,80.
♡ 4. Essence nail art twins glitter topper -2- in 01 Louise
Een sheer lakje met grote glitters in het paars. Ik heb hier de zilvere variant ook van.
Van 1,79 voor 0,90.
♡ 5. Essence nail art twins glitter topper -2- in 03 Clycle
Een sheer lakje met grote glitters in het blauw, net als bovenstaande paarse.
Van 1,79 voor 0,90.
♡ 6. Essence kajal pencil in 14 Hola, chica!
Een paars/lila oogpotlood.
Van 0,99 voor 0,50.
♡ 7. Essence Longlasting eye pencil in 02 Hot chocolate
Een zachte eyeliner, een soort kohl potlood met draaisysteem in het bruin.
Voor 1,49. - Niet afgeprijst -
♡ 8. Essence metal glam eyeliner in 01 got a date?
Een liquid eyeliner in een metal bruine kleur.
Van 2,29 voor 1,15.


Catrice.

♡ 1. Catrice Ultimate Nail Lacquer in 270 It Blue My Mind!
Een donkerblauw lakje met een aparte glans.
Van 2,49 voor 1,25.
♡ 2. Catrice Mineral Compact Powder in 120 Pastell Beige
Een compacte poeder voor over je foundation of los.
Van 3,50 voor 1,75.
♡ 3. Catrice Eyeliner pen in Carbon Black
Een eyeliner in een stiftvorm (Felt Tip) in het zwart.
Voor 2,29. - Niet afgeprijst -
♡ 4. Catrice Long-Lasting Eye liner pen Stay on! in 080 I Like Blue Mondays
Een eyeliner in kohl vorm, met een draaisysteem in de een blauwe kleur.
Van 2,00 voor 1,00.

Dit waren mijn aankoopjes. Ik heb ook nog een Vaseline Lip Therapy Petroleum Jelly in Pocket Size gekocht, aangezien die van mij op was. Deze ben ik alleen vergeten op de foto te zetten. Ik vind Vaseline erg fijn, en zeker in de winter helpt 't bij mij op droge lippen erg goed!

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's. Aangezien het nog winter is, is het licht 's avonds nog steeds niet al te goed. Ik wilde toch graag een artikel maken en daarom is de kwaliteit niet al te best. Sorry!


Als jullie ergens een review van willen, laat gerust een comment achter!

Lots Of Love,
                     Juliette.

Leuk om te weten: Dit is mijn eerste post op dit blog!

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke blog is dit. Ik kan er zelfs nog wat van leren!
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet ook eens langs de kruidvat gaan! Helaas hebben wij geen kruidvat in de buurt :(

    BeantwoordenVerwijderen