zaterdag 19 februari 2011

Review Hema Nagellak

En ja alwéér een Hema product, ik ben fan van de Hema, dus er zullen er wel meer volgen...
Dit keer review ik een nagellak van de Hema: de long lasting nailpolish 35. Nummer 35 is een knalrode kleur, dus kijk snel mee naar de swatches:

Dit is de nagellak, een mooie knalrode kleur! Maar dan is hij ook écht knalrood! Nu nog kijken of hij ook zo knalrood is op je nagels...


Ik heb hem hier op mijn nagels, de foto is een beetje vaag maar je kan wel de kleur goed zien! Zoals je ziet is hij op je nagels ook echt knalrood. Verder dekt de nagellak supergoed! Hier heb ik 1 laagje op!!! En wat de longlasting betreft: hij bleef bij mij zeker 5 dagen zitten. Echt, ik kan iedereen deze nagellak aanraden!!!
Verder zie je nog dat ik een paars diamantje op mijn wijsvinger heb zitten, die heb ik uit dit pakket van essence gehaald:

Ik heb de nagellijm uit dit pakketje er niet bij gebruikt, maar ik heb het diamantje gelijk in de natte nagellak gelegd, dat werkte ook heel goed!

Laten we nog even kijken naar de plus en de mins van de nagellak:

+ Long lasting, blijft écht lang zitten.
+ Dekt goed, al na 1 laagje.
+ Mooie kleur!
+ Handig flesje en kwastje

- Ehhh.... Zijn die er eigenlijk wel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten