dinsdag 15 februari 2011

Review Hema oogschaduw kwast

Dit is ´m, de hema oogschaduw kwast. Ik vind hem heel mooi qua vormgeving. Vooral dat felle kleurtje blauw vind ik leuk! Volgens mij heb je hem ook nog in het rolze, paars en in het zwart. Aan de ene kant zit een applicator en aan de andere kant het kwastje. De applicator is niet echt superhandig vind ik, hij werkt gewoon niet zo goed. De oogschaduw kwast vind ik zó fijn! Hij is superzacht, wat ik heel prettig vind werken. Het kwastje is best wel klein, maar dat vind ik juist makkelijk werken. Ik heb hem nu 2 of 3 maanden en ik gebruik hem elke dag! Na veel gebruik is hij nog steeds mooi gebleven! Ik vind het dus een hele fijn kwast, veel fijner dan die van de Etos!

Als je een budget maar toch een fijne oogschaduw kwast nodig hebt, zou ik deze zeker kopen! Ik vind het echt een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten