maandag 14 maart 2011

Eau de Zwitsal!

Het schijnt dat 64% van de baby's op groeit met het vertrouwde Zwitsal geurtje.
Het is dan ook niet zo gek dat heel veel mensen vroegen om een Zwitsal parfum.
En Zwitsal heeft bewezen dat hij naar zijn fans luistert!
Zwitsal heeft een parfum op de markt gebracht: Eau de Zwitsal: en het ruikt naar het enige echte Zwitsal geurtje!
Maar ja, of je nou de hele dag naar baby wilt ruiken?



Telkens als ik naar het kruidvat ga, moet ik hem gewoon even opspuiten!
Ik vind hem zó lekker ruiken, zo vertrouwd en fris!
Ik twijfel dan ook best wel vaak of ik hem zou kopen.
Maar ja, dat heb ik nog steeds niet gedaan.

Ik zit namelijk met een dilemma: wil ik nou de hele dag naar baby ruiken of niet?
Ik bedoel, als tiener wil je natuurlijk niet naar baby ruiken, maar ik vind hem wél heel lekker.
Misschien ga ik hem wel kopen, ik zit namelijk te twijfelen tussen eau de Zwitsal en een geurtje van Esprit.
Maar ja, als je eau de Zwitsal op hebt, ruik je wel de hele dag lekker en fris.

Het Zwitsal geurtje is wel heel goedkoop!
Volgens mij (ik weet het niet zeker) 14,95 euro voor 100 ml eau de Zwital, goedkoop toch?

Hou van jij van het Zwitsal geurtje?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten