dinsdag 15 maart 2011

Review Catrice allround Mascara waterproof

Ik heb hem al een tijdje geleden gekocht, en om hem goed te beordelen heb ik hem nu al een paar weken gebruikt. Wil je weten wat ik van deze budgetproof - en 'waterproof''- mascara vind?Ik kocht hem omdat mijn mascara van de hema op was. Ik probeer altijd de budget-proof merken, want die kunnen soms ook verassend goed zijn.
Of deze mascara nou zo 'verassend goed' was?
Hij was gewoon normaal. Hij sprong er niet uit maar was ook niet slecht.

Ten eerste: de mascara zorgt bij mijn wimpers voor extra formule, zeker als ik er een wimperkruller bij gebruik.
Mijn wimpers lijken echt veel langer en voller. Dat is een natuurlijk een pluspunt.

Maar dan komt de valkuil: er staat op de verpakking dat hij waterproof is.
Dus ik had hem opgedaan toen we gingen zwemmen, je voelt hem waarschijnlijk al wel aankomen: ik dus lekker zwemmen, krijg ik opeens te horen dat mijn mascara is uitgelopen...
Ik dus naar de wc rennen om het eraf te halen (ik had alleen geen make-up remover bij de hand) krijg ik het er voor geen meter af, hoe ik ook wrijf en boen, het blijft erop zitten...
Dus heb ik de hele dag in het zwembad met huil-ogen van het boenen en uitgelopen mascara rondgelopen, thanks Catrice...

Buiten dat hij niet waterproof is terwijl Catrice dat wel beloofd, vind ik hem best wel goed.
Eigenlijk is dat van dat waterproof het enige minpunt.
Maar ja, als ik een waterproof mascara koop, wil ik ook wel dat hij waterproof is...

Conclusie:

Op zich is dit een prima mascara die niet waterproof is. Als je een gewone mascara zoekt die dus niet waterproof is, kan je deze kopen, maar je kan ook net zo goed een andere gewone mascara kopen die niet 'waterproof' is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten