zondag 13 maart 2011

Parfum: Dior!

Ik heb 2 proefjes van Dior: Miss Dior Chérie eau de toilette en J'adore L'absolu eau de parfum absolue.
Wil je weten wat ik van deze luchtjes vind?
Lees dan verder!
Laten we beginnen met het luchtje J'adore L'absolu eau de parfum absolue. Hij ruikt echt heel lekker, een lekker fris vrouwelijk geurtje, hij is niet te zwaar ofzo. Hij ruikt lekker fris en als ik hem op heb heb ruik ik lekker vrouwelijk en lekker fris.
Hij doet me een beetje aan zomerdagen denken.
Zelf vind ik dit het lekkerste geurtje van de twee.
Als basis heeft dit geurtje 4 bloemengeuren, namelijk Jasmijn, Roos, Tuberoos en YIang-Yiang. Een lekkere fleurige, frisse vrouwelijke parfum dus.
Hier kun je hem kopen vanaf 39,95 euro.

Dan de andere parfum van Miss Dior: Miss Dior Chérie eau de toilette.
Deze is wat zoeter dan de andere parfum maar echt heel heerlijk!
Echt, allebei de parfums zijn gewoon perfect!
Je moet alleen wel zorgen dat je hem niet te veel op spuit, want je ruikt hem best wel goed.
Maar hij is gewoon perfect, als je een beetje opspuit, ruik je gewoon subtiel en lekker.
Echt heerlijk gewoon!
En die flesjes!!! Ik vind parfums er altijd zo mooi uit zien, zeker die van Dior!
Je kunt hem hier kopen vanaf 39,95 euro.

Parfum is voor iedereen heel persoonlijk dus daarom vind ik het ook heel lastig on er een review over te schrijven. Maar ja, ik heb het toch gedaan en ik hoop dat je er wat aan hebt!!!

Heb jij een favoriete parfum? En zo ja, welke parfum is dat? Laat het achter in de comments!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten