zaterdag 12 maart 2011

Review Metallic Nagellak Hema


Hierboven zie je hem: de Metallic Nagellak van de Hema. Ik heb hem in kleur 02, een een mooie paarse kleur met een Metallic tintje. Echt, hij blijft héél lang zitten. Ik had 1 laagje gelakt en het bleef 2 weken zitten zonder te chippen. Echt super dus! Benieuwd geworden? Kijk mee!
Hier zie je de swatches, ik heb 1 laagje gelakt, hij dekt dus heel goed!
Misschien kan je het kleurtje niet zo heel goed zien, want hij reflecteert op de flits, maar het kleurtje is héél mooi!
Ik was best wel verbaasd over de kwaliteit van deze nagellak.
Hij bleef wel twee hele weken zitten!
Normaal blijft bij mij als ik gelukkig heb nagellak maar 1 week zitten.
Ik vond het op zich wel handig dat hij zo lang bleef zitten.
Maar het nadeel was wel dat ik hem er ook minder makkelijk afkreeg, dat was dus niet zo handig.

Conclusie:

Een hele goedkope, goeie nagellak, die ik -als je het kleurtje leuk vind- zeker zou kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten