woensdag 16 maart 2011

Blauwe mascara, hot or not?

Zoals je misschien laatst in dit shoplog kon lezen, had ik een blauwe mascara gekocht.
Maar, staat het wel en wat vind jij van blauwe mascara's?

Ik zag hem laatst liggen en ik dacht: oh, leuk een blauwe mascara, dat is weer eens wat anders!
Ik had hem niet gekocht met het idee dat ik hem vaak zou dragen, maar ik vond het gewoon grappig, een blauwe mascara!
Ik heb hem alleen eigenlijk nog maar 1 keer gedragen.
Ik weet het niet, maar ik vind het er gewoon een beetje apart eruit zien.
Ik heb namelijk blonde wimpers en blauwe ogen, en als je dan een blauwe mascara op doet, ziet dat er best apart eruit.
En nog een nadeel: je ogen lijken er gelijk minder blauw door.

Wat vind jij? Is een mascara leuk voor elke dag en naar school, of alleen voor speciale gelegenheden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten